profil

Swiss Mountain Sports – le point de vue de nos clients

Nous enregistrons un très fort taux de fidélisation de notre clientèle dans tous nos axes d’activités. Une forte proportion de nos clients nous fait confiance depuis nos débuts. La parole leur est laissée à travers cette rubrique, tandis que nous en profitons également pour les remercier de leur fidélité et de leur confiance.

 

 

Famille Hess – SMS Kids Programmes 
17 juillet 2017

[...] Je voulais vous remercier pour la qualité de votre accueil et la gentillesse que tous les membres de votre équipe ont témoignée à Charlotte !


Brigitte Hess


LE CHETZERON – Incentive à Crans-Montana 
6 juillet 2017

[...] Encore merci pour tout. C’est top vous êtes de vrais pros !
Merci aussi pour les photos et vidéos, je vais leur transmettre ils seront ravis.

A très bientôt pour de nouvelles aventures.



Anthony P. - Le Chetzeron pour le groupe HERMÈS 


James ARNOLD – SMS Ski School 

10 february 2017


Fantastic lessons for our kids - 4/6 years old. Highly recommended!

Thank you Ludo for two days of amazing lessons with our girls - they loved them. See you soon!

James Arnold 


Famille FUCHS TROMBATORE – SMS Ski School
28 février 2014

Bonjour,

On aimerait vous informer que on a été très contente de deux moniteurs que nos filles ont eu cette semaine : Michel et Renaud.

En effet Michel a appris beaucoup de techique à Anna et il lui a donné aussi beaucoup de confiance.

Renaud a eu la patience d’apprendre à Lisa à se relever toute seule et ne pas avoir peur.

Pour la première fois on avait décidé de mettre les filles toute la journée et on trouve que c’était le bon choix.

Laura Fuchs Trombatore


PHILIP MORRIS – incentive à Crans-Montana
25 février 2014

[…]

L’organisation des activités était juste parfaite, les moniteurs très sympa, disponibles pour toutes questions et à l’heure pour chaque départ aux activités.

Tout le groupe a vraiment apprécié le programme de survie et la descente en luge. Le repas au restaurant le jeudi soir était très bon (fondue et röstis) […]

En ce qui concerne l’activité du vendredi, malheureusement nous n’avons pas pu faire le curling, mais les personnes de Swiss Mountain Sports ont été très réactifs et nous ont directement proposer différentes activités en remplacement. Ce qui était très apprécié. Le tubing était très sympa. […]

En définitive, nous avons passé deux jours vraiment super et nous n’hésiterons pas à revenir sur Crans tant pour les activités que pour le village.

Frédérique B. – Philip Morris


Family SIMON - SMS Bike School 
1er janvier 2014

[...] we had 4 hours of private ski lessons booked though SMS last Thursday and Friday and we just wanted to say that we were very happy with our instructor Harry and really enjoyed the lessons. Thank you very much! 

Marta & Michal


ABE Fabrice - SMS Bike School 
12 juillet 2013

[...] un grand merci pour les photos. Alexis est ravi de ces deux jours formidables. ''Super moniteur''. Salutations sportives.

Fabrice Abe


IAM SA - Incentive à Crans-Montana
22 mars 2013

[...] Un grand merci pour l'organisation de vendredi, tout était super !

Bruce C. (analyste financier & management)


Family BONNIMOND - SMS Ski School
17 mars 2013

Our holiday is over, but before leaving Crans, we wanted to express our thanks to the SMS, and to Nicky in particular, for the kind and professional assistance given our children [...]. They really learned how to ski well this year due to the attentive, personal instruction they received, and we are most grateful. Nicky is not only a fine teacher, but also a humane person who sets a good example, inspiring his students while keeping good company.  Their instruction was also fun!  They even enjoyed the food. We can only praise Nicky, together with the other teachers, and because of them all, we will highly recommend your School.  We are always grateful to Daniele for having suggested SMS to us. And we hope to see you again next year! [...]

Constance & Natale Rusconi + Francesca Bonnimond


SCHMID Fabienne - SMS Ski School
23 février 2013

Super semaine! Profs fantastiques et parfaite organisation. Merci de toute la famille.

Famille Schmid


SAVOY-BARRAS Suzanne – incentive à Crans-Montana
5 février 2013

Bonjour,

Juste un petit mot pour vous dire que la […] était ravie de son week-end, malgré le temps de samedi…

Bravo pour votre réactivité.

Suzanne Savoy-Barras – Hôtel Splendide


ETHICON Sàrl (Jonhson & Johnson) - Incentive aux Crosets
11 décembre 2012

[...] M. Lorenzo T. m'a aussi donnée son feedback. Il a trouvé vraiment génial et très très bien organisé, super briefing et déroulement. Que de compliment! Bravo! et merci à vous!

Lorenzo T. (responsable RH)


Peter STADLER - SMS Bike School
14 octobre 2012

[...] encore une fois un très grand MERCI pour ces deux jours fantastiques du week-end dernier! C'était un immense plaisir de suivre tes [Yves] instructions et de rouler dans la poussière ou dans la boue. J'ai vraiment profité et j'ai eu beaucoup de plaisir.

Peter Stadler


Famille ARROYO - SMS Kids Programmes
17 août 2012

Bonjour!

Nous voudrions vous dire Un Grand Merci pour les suberbes vacances que nos enfants Frédéric et Raphaël ont passé dans votre école et grâce à vos collaborateurs, merci beaucoup à eux tous qui ont tellement donné de leur attention et partagé de leur savoir-faire avec les enfants. Et un Très Grand merci à Steven qui a pu concilier Frédéric avec le foot et les rollers. Je dois dire que nombreux sont ceux qui ont essayé avant lui. Ils ont tous échoué et seul Steven a réussi! :-)

Famille Arroyo


Family RYAN – SMS Summer Camps (session II)
24 juillet 2012

Thanks you (Beverley) very much for looking after Phelim so well. He had the best time and you made it a wonderful fest holiday away from home

Sarah & Neil Ryan


Christophe BARTHE - Trophée du Mont-Lachaux
14 mars 2012

Ce petit message pour vous dire le plaisir qu’a eu un des près de 300 participants au Trophée du Mt Lachaux 2012.

Je participe à cette course depuis plus de 20 ans et cette édition était particulièrement belle. En effet, partir du sommet de Bellalui pour finir 4 et quelques minutes plus tard tout en bas de Cry d’Er est un plaisir qui nécessite un bon enneigement et surtout une excellente préparation.

Si j’essaie d’être présent chaque année au Trophée, ce n’est pas tant pour le plaisir de le gagner une nouvelle fois avec mon équipe d’amis ou mon fils, mais bel et bien pour l’esprit qui y règne. C’est une peu la fête des amoureux du ski; ceux qui se réjouissent autant de voir les meilleur(e)s skieur(se)s de la Coupe du Monde redécouvrir Crans-Montana , qu’ils prennent un plaisir fou à se retrouver chaque année pour se mesurer sur les 6.5km du Trophée du Mt Lachaux. Nous nous reconnaissons d’une édition à l’autre. Nous venons du Valais, de Genève, de Vaud, de Suisse alémanique, d’Italie, de France. Parfois expatriés, nous voyageons de Shanghaï, d’Oman, d’Israël et parfois de plus loin encore pour être là ce week-end que nous avons marqué de longue date dans nos agendas. Nos amis, qui nous prennent pour des fous, retiennent finalement que Crans-Montana exerce sur nous une attraction qu’ils finissent tous un jour par venir vérifier lors d’un séjour sur le haut plateau.

Je ne doute pas que les remerciements que je vous adresse ici aux noms de tous les participants seront partagés avec les organisateurs. En effet, il me semble que ceux-ci se démultiplient sans compter pour que le petit miracle de cette course se reproduise années après années. [...].

Au plaisir de vous croiser à l’occasion du Trophée du Mt Lachaux 2013.

Christophe Barthe

Membre du Ski-Club Académique Suisse

Président d’honneur de la Fédération Suisse de Ski de Vitesse

Organisateur des U-Games 08-10 de Veysonnaz-Evolène


Lennon CONOR - Trophée du Mont-Lachaux
12 mars 2012

Merci encore pour le superbe accueil chez vous ce weekend! A bientôt.

Lennon Conor / Mountain Radio - director


Christophe BRUTTIN - Trophée du Mont-Lachaux
12 mars 2012

[...] et un grand merci à l'organisation pour cette splendide course, vivement 2013. Salutations.

Christophe Bruttin


STRYKER OSTEONICS SA - Incentive à Villars
8 mars 2012

Merci beaucoup! Tout le monde a apprécié la soirée...Vraiment! merci à vous pour l'organisation.

Maud V. (Legal Assistant)


Malorie DARD - SMS Ski School
20 février 2012

[...] Joe était super avec nos filles. Elles l'ont adoré et adopté immédiatement. Merci pour ce choix.

Bonne fin de saison et à bientôt peut-être.

Malorie Dard


Tim OATES - SMS Ski School
6 janvier 2012

Learning to ski rather than eat biscuits: how to get the best ski tuition for your children.

Picture the scene: trees laden with snow, perfect piste conditions, and then the inevitable sight of twelve or thirteen young ones following a single instructor – a snaking line with the kids at the back flailing around trying to keep up, cutting the turns, crashing and burning and getting little in the way of genuine instruction. At Christmas I came across two instructors with over twenty tiny charges – all snowploughing anarchically down a narrow, tree-lined piste. Apart from the enormous queue of very patient skiers which began to build up behind them, when the inevitable fall came in the middle of the pack, it was carnage – a domino effect took out more than half the group. Should this be young ones’ first experience of skiing?

Over the last couple of decades, I’ve had some really excellent instruction and coaching – sometimes by accident and, more recently, by seeking out recommended instructors. What I didn’t anticipate was how difficult it would be to find good instruction for my children. I thought I was doing the right thing by booking my three year old daughter into an ‘official’ school – I’d had good private instruction through them and their local reputation was high. Come Christmas she had a first week of lessons and it all seemed to go well – almost 1:1 tuition, a good, caring instructor, and engaging activities in the kids’ park. So I felt relaxed about booking two weeks of morning group lessons at Easter. This would leave me with three clear hours on the hill, and I could then take an exhausted, skied-out but happy daughter back to the chalet for lunch and a long sleep, with toboganning and thermal baths as part of the afternoon schedule. So I was a bit surprised that she was full of beans when I arrived to pick her up; and not interested in food at all. A quick Q&A in the car on the way back to the chalet revealed that the lessons were ‘…Great!….We had loads of biscuits in the hut…’ and ‘…playing in the snow with the other girls was really good…’. Alarm bells started to sound. The next day I duly got her to the meet point, into ski boots and said goodbyes – but instead of getting on the mountain I retired to a restaurant with a view of the kids’ ski park. What I saw shocked me. Most of the time, the kids were either standing on skis waiting, or were engaged in non-skiing activities. Fine if all you are after is time for yourself, with your child in the care of others, but not fine if you and your kids are interested in skiing. I continued to watch. My daughter adjourned to the small hut in the kids park area and was in there, unsupervised, for over half an hour. The magnetism of biscuits, I guessed. But I’m good at suppressing irritation, so I continued to watch. At Christmas, there had been small groups, with experienced, older instructors doing good work with the kids. But now, there were over twenty kids with two very young members of staff. It was clear that the instructors paid attention to those children who elected to ski or were wailing and in need of urgent care - but not to anyone else. Any child who was ‘not a bother’ could do pretty much what they wanted. In my daughter’s case, after the spell in the hut, this included lying in the snow a lot. After a while she was clearly asleep lying on the ground, and at that point I’d had enough. On the walk over I repeated ‘Don’t get cross…don’t get cross’ a hundred times. In the nicest possible way, I asked the two seventeen year-olds in instructors’ uniforms to encourage my daughter to participate. In the nicest way, they said that they couldn’t make her ski if she didn’t want to. Although this caused an internal fuse to blow inside my head, I remained calm and simply stayed there helping my young one to engage fully in the more ski-related activities. Despite plenty of calm discussion about why I had commissioned them to help my daughter with the basics, the next few mornings were wasted observing and intervening, and there was no sign that they would change the approach or agenda one jot. She continued to eat lots of biscuits and snow, in turn. And not do much skiing.

I began to question whether I was being reasonable in my expectations of the school. I had booked her into group lessons since I thought it more likely that she would respond to an instructor’s advice than mine – a positive first experience of skiing seemed vital. And surely they had more expertise in getting the basics right? But maybe collective lessons were always like this; after all, I had no experience of tuition for children.  My partner was a little clearer: ‘…It’s completely unacceptable!…And a complete waste of our money!…And you’re not even getting time on the mountain…!!’. After a week I pulled my daughter from lessons and did the best I could, myself. Apart from the agony of having her on button lifts with me, it all went quite well. But it didn’t seem the optimum thing to do, either for her or me.

So prior to the next trip I did a bit of research – both on the internet and through skiing contacts. Up came the name Swiss Mountain Sports, based in Crans Montana. This is in the Valais region – about 2hrs from Geneva, top height around 3000m, with 150km of runs. Swiss Mountain Sports’ provision in winter ranged from heli-skiing to private lessons and Warren-Smith style ski academies but, crucially, they had a reputation for excellent work with kids, including the really wee ones. I phoned them to discuss their approach. My questions were based on what I wanted to avoid from previous experience, and this clearly made them think I was very odd. ‘No, we don’t feed them lots of biscuits’. ‘No, she will not be left to go to sleep in the snow’. ‘No, our instructors are over 17’. After we’d established that I wasn’t mad, they made clear their philosophy. Groups were never bigger than 5. All instructors were very experienced in encouraging young people both to enjoy skiing and to progress technically. I queried why the morning lessons were only two hours long. We could put her in all day, they said, but really, after two hours of focused skiing in the morning, a really young child will be pretty exhausted, so SMS had by experience found that two hours was the right formula. ‘..And where will they go?..’ I asked. First to an area near a restaurant which had moving carpets, then onto a button, and then further around the mountain. This all seemed very promising. So I booked group lessons for a week, and felt more confident. But – having been let down so badly before – I didn’t feel confident enough to leave her there without discreetly looking at what was going on.

Crans Montana has four key access points; SMS has meeting points across the resort, with children of different ages ferried to the right location. Useful. At the meeting point the impressions were good – friendly, energetic and competent instructors who clearly loved skiing - and wanted to hand on their skills. Their enthusiasm for encouraging the tiny ones was strongly in evidence. Many had excellent English – not least because some of them were English – and those without extensive English had enough for engaging pre-ski banter with the kids and for instruction on the hill. They were great at handling separation anxiety amongst the tiny ones, and getting each child integrated into his or her group. My daughter was in a group of two. ‘…Er…where are the other children in her group?…’ I asked. ‘This is it’, came the reply. ‘Maximum of five and frequently the groups are smaller…’. And yet the rates were comparable to the school where she was in a group of over ten. This all seemed like a result. She grabbed the hand of the instructor and they were off to the bubble and up to the skiing area.

I followed, and watched from a discreet distance. She skied. Lots. She was helped to master the moving carpet, introduced to basics, picked up and dusted down after tumbles and collapses, had her gloves carefully put back on, taken for a quick toilet break, and encouraged both to have fun and develop technique. She did more skiing in the first hour than she had done in a week at the previous school. I breathed a deep sigh of relief. At the end of the lesson, she was indeed exhausted, so lunch was followed by a very long and deep sleep. And she loved all of it.

The next morning I had a chat with the owner and director of SMS, Yves Caillet – who seemed to be permanently on call and marshalling his troops like an experienced general. He was clear that small group size was essential, and a key to quality. He was also entirely pragmatic about my expectations – ‘You’ve put your trust in us and bought instruction from us…so we will teach your children to ski…that’s simple isn’t it?’. I liked the attitude. Yes, it should be simple, and ever since that first morning, SMS has delivered exactly what it promised. I now have two kids – 6 and 8 – who have acquired really good technique through SMS, love their morning lessons, and ski the pants off me in the afternoon, all over the hill. This Christmas, my six-year old did a steep, mogulled section of a black run with a style I can rarely muster. What’s more, they are safe on any type of lift and observe good piste etiquette. They are a joy to be with. Last season, we had friends with older children grappling with skiing for the first time – including a very self-conscious teenager – and they had the same rewarding experience of the SMS model of tuition.

Of course, the strength of the Swiss Franc is putting many people off Swiss resorts, but the local tourist offices are very aware of the problem, and there are many exceptionally good deals for accommodation and related packages now in place. In reality, prices on the hill are not that different to the French resorts. Plus, I don’t mind carefully budgeting on other things such as lunches if my kids are getting really high quality tuition and are happy small things. The home of SMS, Crans Montana, has a fantastic view ranging from the Matterhorn to Mont Blanc, and a great sun record: important for families both with wee ones learning to ski and older ones further developing their skiing. The key beginners’ area has a good restaurant (toilets, recuperation in bad weather…rest and coffee for non-skiing relatives) and progression from moving carpets to button lifts.

Our experience gives you an idea of what not to accept and what to look for.

Outside Switzerland, which other schools have a similar approach?

Tim Oates


Famille SCHMIDT-GINZKEY - SMS Ski School
12 avril 2011

[...] Nous avons beaucoup apprécié et profité de cette saison 2010-2011. Merci à tout votre team et à bientôt... 

Jeremy, Judith et Simon + Gabit et Andreas Schmidt-Ginzkey


Famille CHOLLAT - SMS Ski School
1 avril 2011

[...] Merci beaucoup pour votre gentillesse et à l'année prochaine !!!

Famille Chollat


Fabienne SCHMID - SMS Ski School
4 mars 2011

Karl a passé une semaine magnifique et fait d'incroyables progrès. Merci à toute votre sympathique et compétente équipe.

Fabienne Schmid


Famille VENTURA - SMS Ski School
3 mars 2011

Les cours de cette semaine pour mes trois enfants ont pris fin à midi. J'aimerais vous remercier tous pour votre gentillesse, compétence, souplesse.

François Ventura


Famille LAUBSCHER - SMS Ski School
25 février 2011

Ma soeur est moi voulions remercier nos profs de ski Chantal, Evelyn, Guillaume et Augustin pour le superbe temps que nous avons passé ensemble, le plaisir que vous nous avez donné en nous apprenant à descendre les pistes de ski dans le 'domaine' de Crans-Montana. Voilà pour nos profs quelques photos prises lors de notre séjour [...]

Zoé & Léonie Laubscher


Famille GAINNIER - SMS Ski School
8 mars 2010

De retour d'une semaine passée à Crans, je voulais vous remercier pour l'organisation des cours de ski de mes enfants, avec une mention particulière pour votre moniteur Simon qui grâce à sa gentillesse, son attention, a su donner l'envie à ma fille de 5 ans, Clémence, de skier...et de s'amuser...

Merci beaucoup et à l'année prochaine.

Famille Gainnier


Famille DUFOUR - SMS Ski School
1er mars 2010

Tout d'abord, merci pour votre flexibilité et votre accueil aux cours de ski. Mes 3 enfants ont beaucoup progressé et eut énormément de plaisir. [...]

Anne-Carole Dufour


Famille FRIDEZ - SMS Ski School

1er mars 2010

Juste un petit bonjour de Genève où le temps est magnifique... Nous avons eu beaucoup de plaisir avec vos moniteurs la semaine dernière. J'ai fait du ski toute la nuit...assez drôle à mon réveil ce matin. C'était que du bonheur! A refaire. [...]

Savi Fridez


Dov COHEN - SMS Ski Camp (session I) 
12 janvier 2010

Thanks for the photos and the fantastic experience [...] your perfect team gave to my son Roy. We and definitely Roy will not forget it. Hope to see you also next year.

Dov Cohen


Annie H. - SMS Ski School
12 janvier 2010

Un grand Merci pour l'organisation des cours de Laetitia pendant les vacances de Noël; elle a fait énormément de progrès et a beaucoup aimé skier. [...]

Annie H.


Famille HAZARD - SMS Ski School
3 janvier 2010

Un grand merci pour cette belle semaine. Les enfants étaient ravis et ont fait beaucoup de progrès comme nous avons pu le constater hier en skiant avec eux.

Ingrid Hazard


Jocelyne MOLLET - SMS Summer Camp (session I)

14 juillet 2009

Merci pour votre message et les photos de nos enfants. Schakya a déjà manifesté son envie de réitérer l'expérience SMS l'année prochaine. Il dit avoir apprécié les cours d'anglais et surtout la journée de pêche.

Pour ma part je pense que nos enfants ont été très gâtés, TV dans la chambre, repas au restaurant à midi, desserts et viandes à chaque repas, chasse au trésor avec GPS, et j'en passe.

Bref, je ne pourrai que recommander vos services et vous remercie ainsi que toute votre équipe pour vos services. [...]

J. Mollet

9 juillet 2009

J'ai eu Schakya au téléphone hier soir qui enthousisate me parlais des chamois, de la cabane, des tartes aux fruits, de la pêche, de la course au trésor au GPS... 

Bref, mon grand n'est ni un grand sportif, ni un grand positif dans ses démonstrations, mais le connaissant je le sais très heureux et vous en remercie. [...]

J. Mollet 


Sandra HAHN-DIGGELMANN - SMS Summer Camp (session I)
12 juillet 2009

[...] Merci pour les jolis souvenirs. Nicolas a beaucoup aimé les différentes activités proposées pendant le camp et il en parle déjà d'y retourner!

S. Hahn-Diggelmann



Famille STUBBE - SMS Ski School
13 avril 2009

[...] Merci de nouveau pour l'accueil et les leçons pour nos enfants!! Quelques photos en annexe pour votre site et probablement à l'année prochaine!

Joeren Stubbe et les familles Stubbe et Vandeputte

29 mars 2009

[...] De nouveau un grand merci pour l'enseignement à nos enfants! Ils ont beaucoup progressé pendant la semaine, comme ça nous avons pu skier avec toute la famille ensemble le vendredi. Dans le plein soleil, la descente de la Plaine-Morte; c'était possible grâce à vos professeurs.

Nos salutations et probablement à l'année prochaine!

Pieter, Emma, Charlotte, Isabelle & Jeroen 


Dominique et Thomas DEMEURE - SMS Snowboard School
9 mars 2009

[...] Un grand merci pour votre aide dans l'organisation de ce week-end de ski. Jean et Luciano ont tous deux été fantastiques malgré des conditions très contraignantes...et nous avons beaucoup apprécié votre support et votre disponibilité. [...]

Dominique et Thomas


Famille Huser - SMS Snowboard School
22 février 2009

Juste un petit mot pour vous remercier et vous féliciter. La semaine s'est bien passée, Julien a beaucoup apprécié les cours; il était particulièrement content de son professeur de surf: Pascal, avec qui il s'est bien entendu. 

Je vous félicite pour votre professionnalisme et votre adaptabilité [...]. Nous sommes totalement satisfaits. Un tout grand MERCI. [...]

Dominique Huser

PS : Si vous pouviez transmettre le bonjour de Julien à Pascal, ce serait sympa. Merci.


Famille De Preter -SMS Ski School
15 février 2009

[...] Suite à notre semaine et nos cours respectifs, je tiens à vous remercier pour votre offre. Nous avons été tous très contents de nos 5 jours de skis et autres. Tout en vous souhaitant de rester aussi dynamiques et variés dans vos activités, nous vous souhaitons une belle continuation.

Marie-Dominique De Preter & Co.


DEBIOPHARM - Incentive à Villars
12 février 2009

Encore un Grand Merci à votre team pour cette journée/soirée!

Toute l'équipe a vraiment beaucoup apprécié et eu beaucoup de plaisir lors de cette sortie! 

Maud S. (assistante administrative)


Roger MINERS - SMS Ski School
5 janvier 2009

Many thanks and thank you and the team for looking after our two girls so well last week - they both really enjoy their classes and have improved a lot. See you at Easter time. Best regards.

Roger


Anne-Marie & Alberto FINALI -SMS Ski School
1er janvier 2009

Thank you for a great vacation! Stefan has been a lovely FIT for our boys!!

Anne-Marie & Alberto


Diane CHADWICK-JONES - SMS Ski School
31 décembre 2008

Thanks for the good wishes, and I just want to also say thanks to Alexandre for making our children Alexia and Sam so happy and teaching them so much this year in their ski lessons.[...].

Diane


KYOCERA MITA Europe B.V. - Incentive à Sion
8 septembre 2008

[...] Nous avons tous bien apprécié cet après-midi ludique et initiateur. Une grande partie d'entre nous n'avais jamais tenu une canne de golf ou posé le pied sur un green. Et le temps magnifique a aussi contribué, même si certains d'entre nous étaient près de la déshydratation...

L'organisation était parfaite, le timing respecté (important de nos jours!), les animateurs sympas et compréhensifs avec les participants peu motivés. Et les gagnants sont parmi nos clients les plus importants (les 2 premiers en tout cas), des régions de Bâle, St. Gall et Oberland bernois, on aurait pas pu faire mieux!

Christiane T. (marketing manager)


SUNRISE COMMUNICATIONS AG - Incentive à Pont-la-Ville
9 juillet 2008

Merci encore pour l'organisation de cet event, c'était tout à fait en accord avec les souhaits de chacun et nous en gardons tous un très bon souvenir.

Olivier M. (directeur)


Tina & Geoff SYDENHAM - SMS Ski School
21 mars 2008

[...] We just wanted to say thank you for the great private ski lessons you provided for Brooke, my 4 year old daughter.

The main aim of the lessons was for her to regain her confidence, following a bad experience with the Swiss Ski School. Well, we were very impressed by the quality of the tuition and the patience that your ski teacher provided.

So we would like to say a big THANK YOU to Tim, as by the end of the 4 lessons, Brooke was so confident, proficient and thoroughly enjoying her skiing.

Many thanks to Tim for making Brooke's dream of skiing with her familiy come true.

Thank you again.

Tina & Geoff